Bun Venit dragilor pe Customader, un blog care aduna o colectie de masini futuriste daca vreti, fie ele schite, prototipuri sau doar idei.
Mereu mi-am dorit de la constructorii auto ceva mai mult decat ofera, mereu eram super entuziasmat sa vad masini concept de o frumusete rara, pentru ca putin timp mai tarziu, la aparitia modelelor de serie sa fiu profund dezamagit.
Am stat de fiecare data si m-am intrebat cum ar fi daca....daca aceste masini ar fi fabricate in serie limitata, avand in vedere pretul unei astfel de masini! Eu cred ca ar fi super tare sa mergi pe strada si sa vezi un astfel de sf.
Va invit si pe voi, daca aveti poze sau desene pe care doriti sa le faceti publice, sa le trimiteti, si eu le voi posta pe blog cu cea mai mare placere, fara a uita sa mentionez de la cine le am ;)

1 comentarii