In asteptarea replicii BMW la de acum celebrul Audi R8, un tanar designer si-a propus sa deseneze un potential M series Bavarez; ideea lui Idries Noah a fost simpla, dupa cum chiar el povesteste pe siteul Serious Wheels :

"Nerabdarea mea a crescut asteptand ca BMW sa aduca pe piata un rival pentru R8, asa ca am hotarat sa desenez propria mea viziune legata de subiectul asta. Reteta a fost simpla, trebuia sa arate agresiva, subtila, agila si total diferita de masinile care circula astazi pe strazi.

In mod normal, as fi studiat atent masinile legendare, pentru a ma inspira de acolo; atunci cand am desenat Ferrari F250 concept de exemplu, m-am inspirat foarte mult din detalii ale unor masini ca Dino si 250GTO. De data asta insa, am avut nevoie sa mi limpezesc mintea, si sa vin cu ceva total unic, incercand insa sa pastrez si o parte din liniile si detaliile BMW.

Astfel, elemente ca grila dubla si stalpul in forma de crosa de hockey au ramas, insa cea mai mare inspiratie in privinta acestui design a venit din natura. Si ca sa fiu mai exact, m-am inspirat din modul in care apa curge si creeaza valuri. Detaliile laterale au fost inspirate de ceea ce in termeni de surf se cheama "Barrel sau Tube" - adica zona unde valul creeaza un tunel inainte de a se sparge.

Din punct de vedere al dimensiunilor, masina se apropie foarte mult de cele ale unui R8, si ar putea fi echipata cu un motor de 5L V10, acelasi care echipeaza modelul M6; ar trebui sa fie suficient pentru 400 kw si chiar peste. Daca masina ar intra in productie in ziua de azi, mai mult ca sigur ca si-ar pierde foarte mult din agresivitate si indrazneala.

Si asta e pacat, pentru ca imaginati-va cum ar fi sa parcati o masina ca asta langa un R8...."

Mai multe desene si schite gasiti si AICI




0 comentarii