Noul Audi A8 înseamnă, de asemenea, şi o etalare de cele mai noi tehnologii, şoferul putând selecta setările supensiei, ale direcţiei, transmisie, minuţiozitatea nemţească mergând până chiar la configurarea unghiurilor farurilor adaptive. În plus acest model vine cu cruise control adaptiv, night vision cu detectare termică, lane assist, şi frânare de urgenţă automată. |
O altă mare premieră pe un model de lux este interfaţa MMI cu ecran tactil, care recunoaşte scrisul de mână, facilitând mult navigarea printre funcţiile sale. La capitolul sonorizări Audi se laudă cu introducerea unui sistem audio Bang & Olufsen de 1.400 watt, emişi de numai puţin de 19 difuzoare, sistem construit special pentru habitaclul masinii si care costa nu mai putin de 7.500 de euro.
Motorul V8 de 4.2 litri pe benzina dezvolta 372 de cai putere si atinge 445 Nm la 3500 rpm. Acesta vine in plus cu 22 de cai fata de motorul pe care il inlocuieste iar consumul mediu mixt anuntat de Audi se afla cu 13% sub media tuturor motoarelor prezente pe modelele constructorului german si ajunge la 9.5 litri/100 km. Acceleratia 0-100 km/h are loc in 5.7 secunde, in timp ce viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h.
De asemenea motorul W12 FSI de 6.3 litri si 500 CP va fi disponibil cu modelul "L", si va avea un cuplu de 625 Nm la 3250 rpm, iar viteza maxima va fi limitata electronic la 250 km/h.
Se pare insa ca Audi ne mai pregateste o surpriza printr-o viitoare motorizare hibrida, dar momentan asteptam detalii.
Pana atunci BMW, Mercedes, Lexus si Jaguar au mari probleme, a aparut noul A8, si e perfect!
Trimiteți un comentariu