Acum sunt disponibile pe www.ferrari.com primele fotografii şi informaţii despre noul 599 GTO, un V12 de extremă putere dezvoltat pentru o performanta specifica masinilor de curse. 599 GTO este, de fapt, cea mai rapida masina de strada, construita de Ferrari vreodată. Este o ediţie specială limitată exclusiv care, în adevarata traditie Ferrari, reprezinta un nou concept de masina de oras, deşi inspirata de o maşină deja existenta; de fapt GTO 599 se bazează pe 599XX, masina de circuit din experimentele avansate, şi poate fi considerat aproape un curs de versiune de strada.
599 GTO este rezervat doar pentru 599 clienţi care caută expresia maximă de înaltă performanţă de conducere. 599 GTO a mostenit direct din beneficiile de transfer tehnologic ale masinilor de curse şi a stabilit un timp intermediar record la Fiorano de 1'24 ".
Timpul intermediar de la Fiorano oferă doar o indicaţie a potenţialului de care această maşină este capabila. Specificatiile tehnice sunt demne de invidiat: 670 CP într-o maşină ce cantareste doar 1,495 kilograme reprezinta un raport putere / greutate de doar 2.23 kg / CP, permitandu-i asfel un timp de accelerare de la 0 la 100km/h de doar 3.35 ", precum si o viteza de top de peste 335 km / h.
599 GTO este rezervat doar pentru 599 clienţi care caută expresia maximă de înaltă performanţă de conducere. 599 GTO a mostenit direct din beneficiile de transfer tehnologic ale masinilor de curse şi a stabilit un timp intermediar record la Fiorano de 1'24 ".
Timpul intermediar de la Fiorano oferă doar o indicaţie a potenţialului de care această maşină este capabila. Specificatiile tehnice sunt demne de invidiat: 670 CP într-o maşină ce cantareste doar 1,495 kilograme reprezinta un raport putere / greutate de doar 2.23 kg / CP, permitandu-i asfel un timp de accelerare de la 0 la 100km/h de doar 3.35 ", precum si o viteza de top de peste 335 km / h.
Performanta fundamentală pentru GTO este abordarea inovatoare a dezvoltării şasiului, care, pentru prima data pe o masina de serie, a permis integrarea între o manipulare set-up tuned pentru un nivel de receptivitate care este aproape de limită, şi o suita extrem de sofisticata de sisteme electronice. Rezultatul este absenţa aproape completă a subvirarii şi un şasiu ce raspunde foarte promt la comenzile soferului.
Aşa cum este politica Ferrari, fiecare nou Ferrari are caracteristici noi; astfel GTO 599 este echipat cu ultima, generatie de frane carbon-ceramic, care sunt mai uşoare şi oferă o performanţă mai bună; inovatiile in materie de aerodinamice cum ar fi roata in forma de gogoasa care creşte eficienţa aerodinamică şi îmbunătăţeste răcirea franelor. Anvelopele Supersport au fost dezvoltate de Michelin si includ o anvelopă faţă mai larga pentru o tinuta de drum mai buna.
Aşa cum este politica Ferrari, fiecare nou Ferrari are caracteristici noi; astfel GTO 599 este echipat cu ultima, generatie de frane carbon-ceramic, care sunt mai uşoare şi oferă o performanţă mai bună; inovatiile in materie de aerodinamice cum ar fi roata in forma de gogoasa care creşte eficienţa aerodinamică şi îmbunătăţeste răcirea franelor. Anvelopele Supersport au fost dezvoltate de Michelin si includ o anvelopă faţă mai larga pentru o tinuta de drum mai buna.
Masina este echipata de asemenea cu o interfaţă numita Virtual Race Engineer (VRE), care oferă conducătorului auto informaţii imediate asupra performanţei masinii.
Pe langa caracterul mai agresiv, 599 GTO dispune, de asemenea, de o serie de elemente de design ce amintesc de 599XX şi de un sunet puternic de motor V12.
GTO (Gran Turismo Omologata) reprezinta o porecla care iti aminteste aproape instantaneu de două masini Ferrari, care au intrat în imaginaţia colectivă ca simboluri ale performanţei. După 250 GTO din anul 1962, care a măturat panourile în categoriile GT Racing ale anilor '60 şi care acum este o masina foarte pretioasa de colecţie, a venit iconic 1984 GTO, care a inventat, practic, întreaga moderne gen supercar.
GTO (Gran Turismo Omologata) reprezinta o porecla care iti aminteste aproape instantaneu de două masini Ferrari, care au intrat în imaginaţia colectivă ca simboluri ale performanţei. După 250 GTO din anul 1962, care a măturat panourile în categoriile GT Racing ale anilor '60 şi care acum este o masina foarte pretioasa de colecţie, a venit iconic 1984 GTO, care a inventat, practic, întreaga moderne gen supercar.
Trimiteți un comentariu